5 תשובות
לא כי לדולר יש ערך יותר גבוה גם בשבילם. הם יכולים לקנות יותר דברים בדולר אחד משאנחנו יכולים לקנות בשקל אחד.
למשל, אנחנו יכולים לקנות סוכריה על מקל אחת, אבל הם יוכלו לקנות שלוש.
לא
ערך הדולר גבוהה יותר
הוא לא מדבר על הערך
הוא מדבר על היחס

האם יחידה כספית אחת שלנו זה כמו יחידה כספית אחת שלהם
לא
בגלל שהיחס שונה, גם המשכורת שונה
נניח שאתה מקבל משכורת של 10 שקל, האמריקאי יקבל 3 דולר
טכנית בנתיים זה אותו דבר
אבל ברגע שאתה נותן שקל אתה נותן עשירית מהמשכורת שלך, אבל האמריקאי נותן שליש ממנה