התחברות
הרשמה
למה כשאני לובשת פיגמות חמות בקטנה אני נראת שמנה אבל כשאני לובשת צמוד אני פתאום רזה?
ואני יודעת שיש בזה הרבה בד אבל בגלל זה רשמתי "בקטנה"
13 בפברואר 2023, 09:58
דימוי עצמי
לבוש
מראה
גוף
ג'ינס
2 תשובות
בשני המקרים את נראית מושלם אז תהני מהחיים
ת
תמיד אשמח להודעה
וואוו כנל, וזה מחרפן רצחח פתאום בחורף אני מרגישה דובון אכפתלי
ח
חורף יותר שווה מקיץ
באותו הנושא:
זה פדיחה לרדת מתחת לבניין לחכות לאחי הקטן הקטן שיגיע בהסעה כשאני לובשת פיגמה?
למה כשאני לובשת פיגמות חמות בקטנה אני נראת שמנה אבל כשאני לובשת צמוד אני פתאום רזה?
אתם ישנים בפיגמה חמה או שעברתם כבר לפיגמה מבד דק?
זה מוזר שכשאני מוציאה את הכלבה שלי לטיול (בלילה) אני לובשת פיגמה?
למה הזברה לובשת פיגמה?
מי יודע מדוע ולמה. לובשת הזברה פיגמה?
למה הזברה לובשת פיגמה?
חנויות שמוכרות פיגמות חמות כאלה ויפות?
רק אני לובשת לערב חג פיגמה?
אני לובשת פיגמה משנה שעברה אבל היא ארוכה ברגליים וטיפה גם בידיים למה?
אם אני לובשת אחרי מקלחת פיגמה שהייתי איתה שבוע כי כל השאר בכביסה זה מגעיל?