5 תשובות
פשוט מתמודדים. כמו בכל פאדיחה אחרת. בכללי זה טוב שזה קרה אז יופי.
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט מרגיש לי שיצאתי חסרת טאקט וגם מאוד רעה.. אני לא רגילה להכניס ככה..
פשוט מרגיש לי שיצאתי חסרת טאקט וגם מאוד רעה.. אני לא רגילה להכניס ככה..
אנונימית
אם היא באמת ריכלה עלייך בצורה כלכך נוראית אז זה נשמע שעשית את הדבר הנכון ושמת אותה במקום.
אנונימית
שואל השאלה:
כן זו הייתה חברות רעילה כבר מספטמבר והיא תמיד הייתה כותבת לי "את בן אדם רע את פוגעת בי כל הזמן ונמאס לי ממך את מכבידה עליי" ולמיד אני עוזרת לה והיא פורקת אצלי ואז כשאני צריכה היא אומרת לי אין לי זמן לקרוא ומתעלמת.. אז מרגיש לי שכן מגיע לה הדרך שבה היא קיבלה את המסר כי ככה זה אולי חילחל לראש שלה טוב יותר אבל אני מפחדת שיצאתי מרשעת מופרעת כזו. וזו חברות דרך וואט אם ונפגשנו כולה פעם אחל מתוך שנה..
כן זו הייתה חברות רעילה כבר מספטמבר והיא תמיד הייתה כותבת לי "את בן אדם רע את פוגעת בי כל הזמן ונמאס לי ממך את מכבידה עליי" ולמיד אני עוזרת לה והיא פורקת אצלי ואז כשאני צריכה היא אומרת לי אין לי זמן לקרוא ומתעלמת.. אז מרגיש לי שכן מגיע לה הדרך שבה היא קיבלה את המסר כי ככה זה אולי חילחל לראש שלה טוב יותר אבל אני מפחדת שיצאתי מרשעת מופרעת כזו. וזו חברות דרך וואט אם ונפגשנו כולה פעם אחל מתוך שנה..
אנונימית
הוצאת את זה בראבו פשוט ממשיכים הלאה בחיים זה אפילו לא פדיחה