3 תשובות
אולי בלי קרעים עדיף
כן
כן, אתם תחכו להם בסוף המסלול (לא עושים משהו מיוחד חוץ מלעמוד)
רק קחי בחשבון שכנראה יהיה לך קר
רק קחי בחשבון שכנראה יהיה לך קר
באותו הנושא: