7 תשובות
את מעשנת וויד?
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא מתעסקת עם זה
אנונימית
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי - אשמח לעזור
אני לא חושבת שזה המצב. היא אמרה שיש לה חרדות קשות, שהיא מתקשה לאכול, ששום דבר לא נראה מציאותי.
לכי לאיבחון ותבקשי עזרה. אף אחד לא יכול לאבחן אותך באינטרנט
שואל השאלה:
צודקת לא יעזור לי לכתוב פה, אתם לא יודעים מי אני בכלל
אנונימית
אני חושבת שאת ממש לא סובלת מההפרעה הזאת של דה ראליזציה, ולא מפסיכוזה פעילה ולא משום הפרעה פסיכיאטרית שהצגת. את פשוט מתבגרת - זה כל הסיפור! בתור אחת שלמדה פסיכיאטריה ועבדה חמש שנים רצופות בבית חולים פסיכיאטרי. מה שאת חווה הוא רגשות אופיניים מאוד לגיל ההתבגרות, שהוא גיל מורכב מאוד מבחינה פסיכולוגית ורגשית. הניתוקים האלו הם חלק מהשינוי העצום שאת עוברת והם משתנים ועוברים - בעיקר אם את מוקפת בחברים שנותנים לך תמיכה חברתית ואחזקה טובה. בספר "התפסן בשה השיפון" היטב לתאר סלינג'ר את התחושות שאת מדברת על מציאות לא מציאות ושל תחושה שהכל חסר פשר ומשמעות. סו ההתבגרות והיא כואבת, לפעמים כואבת מאוד - כשאת רואה את הצביעות של האנשים נחשפת. אבל גם מרגשת כשאת מבינה שיש אנשים טובים בכל הסיפור הזה. קחי לעצמך נשימה עמוקה ותקיפי את עצמך בחברים טובים. בגלל שאם את כותבת בסטיפס ובינתיים מנהלת חיים תקינים ולומדת. זו תקופה קצרצרה והיא תעבור ואת תהיי בסדר גמור. בעיה פסיכיאטרית מעמיקה, לא משאירה אדם בכאלו רמות מודעות. ותגידי תודה לאלוהים שאת לא יודעת איזו הרגשה נוראית זו. אנשים מגיעים למקומות מפחידים. שמרי על עצמך ועל החברים הטובים שלך - שתמיד יהיו שם לצידך
דה ריאליזציה
יש מישהי שמסבירה על זה ביוטיוב אם אני אזכור אני אכתוב אני אשתדל לזכור
אין לה הרבה סאבים
ו.. היא מסבירה על דרכים גם
תנסי רשום ביוטיוב דה פרסו אליזה פיצה ודה ריאליזציה