2 תשובות
שואל השאלה:
תשמעי אבל אין שם פנייה לנמען, זה הכי חשוב לי.
תשמעי אבל אין שם פנייה לנמען, זה הכי חשוב לי.
אנונימי
את מספרת, אף פעם לא תדעי, פתאום כשלא באת..
באותו הנושא: