13 תשובות
לא, ksp לא מוכרים זיופים. אבל תבדקי אולי לאחד מהם יש זיכרון יותר גדול ויותר מקום אחסון זה יכול להסביר את ההפרש מחירים.
ומה מצאת בksp ומה מצאת במחסני חשמל
תשלחי רגע את הלינק
שואל השאלה:
מחסני חשמל - https://www.payngo.co.il/281393.html?gclid=cjwkcaiauakfbhbteiwaht6h79tf3dekxiy1w1lzj8xgwpih-muo_1-ypmqk3axudeiy53_jvj3mwroclqyqavd_bwe
ksp-https://ksp.co.il/mob/item/230661
אנונימית
שואל השאלה:
ksp
https://ksp.co.il/mob/item/230661
אנונימית
זה לא אותו דגם, בגלל זה ההפרש במחירים
מה שמצאת בקיי אס פי זה אייפד רגיל
במחסני חשמל זה אייפד איר
שואל השאלה:
אתה יודע אם יש בינהם הבדל משמעותי?
אנונימית
אני אישה ולא חושבת שיש הבדל משמעותי
פשוט לאייפד איר יש מעבד יותר חזק
אבל זה לא אומר שהאייפד הרגיל לא ישמש אותך טוב. גם תלוי מה את רוצה לעשות עם האייפד
שואל השאלה:
מה זה מעבד?
צריכה את הטאבלט לרשתות חברתיות ולימודים
אנונימית
אז האייפד הרגיל זה סבבה לגמרי. יחזיק לך ויעבוד חלק
שואל השאלה:
תודה!!!!
ושאלה אחרונה , מה ההבדל בינהם שיש 800 שקל הפרש ?
אנונימית
שואל השאלה:
air 4
אנונימית
מה הדגם?
שואל השאלה:
יש להם בדיוק אותו איחסון וזיכרון זה למה זה נראה מוזר
אנונימית