7 תשובות
סתם גנבים..
כן
הייתי שם פעם אחת
הלכתי באמצע
כאילו זה פשוט סוג מאוד ספציפי של אנשים
הלכתי באמצע
כאילו זה פשוט סוג מאוד ספציפי של אנשים
כדאי לך לנסות. אני מכירה 2 אנשים שהיו ונמצאים גם בצופים וגם במשצים
מה? לא!! רק בית"ר
באותו הנושא: