7 תשובות
סתם גנבים..
הייתי שם פעם אחת
הלכתי באמצע
כאילו זה פשוט סוג מאוד ספציפי של אנשים
כדאי לך לנסות. אני מכירה 2 אנשים שהיו ונמצאים גם בצופים וגם במשצים
מה? לא!! רק בית"ר