9 תשובות
אני גם צריכהה אם את מוצאת תגידי לי
צהוב זוהר הכי קלאסי
עריכה: חשבתי זה על מרקרים
עריכה: חשבתי זה על מרקרים
קיקו
תקשיבי, ישמע מפוקפק אבל של ביוטיקר ההוא שקוראים לו סומק בכלל, לא ההיילייטר הרשמי שלהם, פשוט נדיר וזול רצח. והצבעים שלו באמת וואו (נקרא סומק טרקוטה אפוי, משתמשת בהכי בהיר אישית)
אה וגם של רבלון שמעתי גם טוב רק צבע פחות מיוחד חח
שרלוטט אהובתיינ
אבל אם את מתכוונת בסופר פראם של רבולושיין נראלי ככה אומרים נדיר העגול הזה בצבע לבן עולה 30 נראלי
אבל אם את מתכוונת בסופר פראם של רבולושיין נראלי ככה אומרים נדיר העגול הזה בצבע לבן עולה 30 נראלי
לי הוא היה mid רצח, לכי על revlon
דיברתי על השימר אבקה שלהם אבל יש לי גם את הנוזלי וצריך ממש טיפה ממנו כי הוא פיגמנטי
את הסומק שלהם אני מסיימת בחודשיים אבל השימר מחזיק לי
את הסומק שלהם אני מסיימת בחודשיים אבל השימר מחזיק לי
^^ השרלוט לא נגמר מהר יחסית? הבנתי שהשפורפרת ממש קטנה
באותו הנושא: