8 תשובות
זה נדיר
גרוע רצח
יפה מאוד
יפה מאוד, גם אני ככה
"מאנקי בוי" או שאתה מקנא או שאתה פרפקסויניסט שלא יודע להחמיא
או שזה ציני?
או שזה ציני?
שואל השאלה:
זה ציני נראלי חח
זה ציני נראלי חח
אנונימית
מטורף!
באותו הנושא: