8 תשובות
זה נדיר
גרוע רצח
יפה מאוד
יפה מאוד, גם אני ככה
"מאנקי בוי" או שאתה מקנא או שאתה פרפקסויניסט שלא יודע להחמיא

או שזה ציני?
שואל השאלה:
זה ציני נראלי חח
אנונימית
מטורף!