2 תשובות
אני המגשימים יב
לומדים את כל השפות , גבה,פסיצארם,סייברשרק,פייטון לומדים את הבסיס של השאר ובפייטום מתאמקים
לומדים את כל השפות , גבה,פסיצארם,סייברשרק,פייטון לומדים את הבסיס של השאר ובפייטום מתאמקים
אתה תתעסק בתאוריה שלמדת בסמסטר א' כלומר תלמד על בניית סוקטים ושיחת לקוח שרת בעזרת פייטון אל תדאג אתה תתפוס את זה מהר וכול הפרוייקטים ירוצו(כיתה יא ואחבג לכיתה י)
באותו הנושא: