7 תשובות
למה לא?
כן! פאק דה פטריארכיה
בתור בנות זוג, הן יכולות, וכך גם גברים יכולים.
זה לא משהו שהוא חובה לאף אחד
זה לא משהו שהוא חובה לאף אחד
כן
בתור בנות זוג- כן
כמובן לא צריך שום דבר אבל אני הייתי קונה מתוך מחשבה של אם יש יום אהבה למה שזה יהיה חד צדדי
וכן לדעתי כן
כמובן לא צריך שום דבר אבל אני הייתי קונה מתוך מחשבה של אם יש יום אהבה למה שזה יהיה חד צדדי
וכן לדעתי כן
נראה לי שכן
כן
באותו הנושא: