8 תשובות
וזין קצת על המקום שאתה מתיז זה יישמור את הריח יותר חזק
האמת שזה יותר תלוי בבושם,
אגב אם אתה שם על עצמך בושם ואתה *לא* מריח אותו זה טוב.
אם אתה מריח אותו סימן שהוא לא מתאים לך ואחרים לא יריחו אותו כל כך.
זה אבסורד אבל ככה זה לפי מה שהבנתי
אגב אם אתה שם על עצמך בושם ואתה *לא* מריח אותו זה טוב.
אם אתה מריח אותו סימן שהוא לא מתאים לך ואחרים לא יריחו אותו כל כך.
זה אבסורד אבל ככה זה לפי מה שהבנתי
להתקרב
איזה בושם?
לשים עוד יותר ובעוד מקומות
תמרח קצת וזלין לפני שאתה משפריץ אץ הבושם. יכול להיות שהבושם פשוט לא מתאים לך
לשים מלא בושם
תשים וזלין/לבלו על האיזור שאתה שם את הבושם ותשים במקומות בולטים ותשים הרבה(אל תגזים עם כמות השפריצים)
באותו הנושא: