9 תשובות
ממש לא
זה די נחמד מצידך להחמיא
זה די נחמד מצידך להחמיא
כן... זה די מוזר
שואל השאלה:
אז לא להגיד??
אז לא להגיד??
אנונימית
כן עדיף להגיד איזה יפה אתה או משהו כזה (אני יודעת שאין כזה הבדל אבל זה נשמע לי פחות מוזר)
אנונימית
אם את מרגישה בנוח, כן, תגידי^^^
תעשי מה שאת חושבת שנכון לך
תעשי מה שאת חושבת שנכון לך
לא רואה סיבה למה לא
או שאני סתם פאדחנית...
או שאני סתם פאדחנית...
עם מישהי שאני מכיר או שאני לא מכיר הייתה אומרת שיש לי פנים יפות זה היה עושה לי את היום. לבנים בדרך כלל לא מחמאים הרבה על יופי ככה שכל מחמאה קטנה על היופי אומרת לנו הרבה
לא אני אישית הייתי מוחמאת
באותו הנושא: