9 תשובות
יש מצב שלא אהבת, יש מצב שאתה פשוט מתגבר מהר. אין לדעת
לדעתי, זה די אומר ככה
אבל אולי אתה לא מאלה שלוקחים קשה פרידות כאלה.
אין לדעת
אבל אולי אתה לא מאלה שלוקחים קשה פרידות כאלה.
אין לדעת
שואל השאלה:
אני משוכנע שאהבתי ועכשיו אני מעורער לגבי זה
אחותי אומרת לי שאם אני ככה אחרי פרידה שאהבתי אז אני קצת פסיכופת
אני משוכנע שאהבתי ועכשיו אני מעורער לגבי זה
אחותי אומרת לי שאם אני ככה אחרי פרידה שאהבתי אז אני קצת פסיכופת
אנונימי
חכה זה יבוא
גברים מדהימים בלהדחיק
גברים מדהימים בלהדחיק
^^אתה לא פסיכופת
אתה כנראה מתגבר מהר ולא לוקח פרידות קשה
אתה כנראה מתגבר מהר ולא לוקח פרידות קשה
שואל השאלה:
שמע עבר כבר חודשיים לא חושב שאפשר להדחיק כל כך הרבה זמן
שמע עבר כבר חודשיים לא חושב שאפשר להדחיק כל כך הרבה זמן
אנונימי
^זה אפשרי אבל קשה
אבל כמו שאמרתי בתגובה הקודמת שלי
אבל כמו שאמרתי בתגובה הקודמת שלי
לא באמת הרגשת משהו/אתה טוב בהדחקת רגש והכנסת היגיון
שואל השאלה:
נראה לי שהשני, אני גם די אדיש לדברים יותר קשים בחיים אז כנראה זה הסיבה
נראה לי שהשני, אני גם די אדיש לדברים יותר קשים בחיים אז כנראה זה הסיבה
אנונימי
באותו הנושא: