8 תשובות
יש הרבה סטורים שלא מגיבים עליהם
אין טעם להגיב על כל סטורי, רק אם באמת יש לך מה להגיד לה
שואל השאלה:
אבל אתם לא רוצים לנצל כל הזדמנות שיש לכם לדבר איתה?
אבל אתם לא רוצים לנצל כל הזדמנות שיש לכם לדבר איתה?
אנונימית
שיש על מה ורצון אז כן
אז מדברים איתה
שואל השאלה:
למרות שאתה בקטע שלה? יש סטורים שאתה גם לא מגיב עליהם?
למרות שאתה בקטע שלה? יש סטורים שאתה גם לא מגיב עליהם?
אנונימית
לא
רק שיש לי מה לומר
באותו הנושא: