8 תשובות
יש הרבה סטורים שלא מגיבים עליהם
אין טעם להגיב על כל סטורי, רק אם באמת יש לך מה להגיד לה
שואל השאלה:
אבל אתם לא רוצים לנצל כל הזדמנות שיש לכם לדבר איתה?
אנונימית
שיש על מה ורצון אז כן
אז מדברים איתה
שואל השאלה:
למרות שאתה בקטע שלה? יש סטורים שאתה גם לא מגיב עליהם?
אנונימית
רק שיש לי מה לומר