8 תשובות
פופאי ואוליב
קטשופ ומיונז זה אחלה . ואם אתם שואלים כן, נגמרו לי הרעיונות
יסמין ואלאדיןן
שואל השאלה:
אנחנו רוצים איזה משהו מפגר כזה
אנחנו רוצים איזה משהו מפגר כזה
בובספוג ופטריק (?..)
שואל השאלה:
אממ משהו ממש מפגר
אממ משהו ממש מפגר
דורה ובוץ/דייגו?
שואל השאלה:
פחות חחח תודה אבל
פחות חחח תודה אבל
באותו הנושא: