4 תשובות
לגבי זלדה 2?
אנונימית
שואל השאלה:
כל הטיימליין
אבל אם כבר tears of the kingdom (אם זה מה שהתכוונת)
בלי ספויילרים לטריילר- רק תגידי לי אם הוא היה טוב
לא צפיתי ואני דואג נורא חח
אנונימי
האמת אין לי מושג אבל אחים שלי מתים על זה אז אני מניחה שזה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
או, פייר
יש למשחק הזה פוטנציאל להיות הכי טוב או הכי גרוע בסדרה ואני ממש מקווה שזאת לא תיהיה האפשרות השנייה
אנונימי