98 תשובות
אז למה אתם ביחד?
אז למה אתה יוצא איתה?
תשחקו דוקים
אנונימית
למה אתה יוצא איתה?
חברים מאוהב זו מילה גודלה, יכול להיות שהוא פשוט דלוק עליה
וכן זה בסדר כל עוד זה הדדי
וכן זה בסדר כל עוד זה הדדי
אנונימי
תעשו חמוצים ביחד
אנונימי
שואל השאלה:
כי אני רוצה מיניות קבועה ולא סטוץ, וכי כיף לי איתה בסהכ והיא אחלה.
אני לא בן אדם שמתאהב ואמרתי לה את זה בתחילת ההכרות והיא אמרה שזה בסדר גמור מבחינתה
כי אני רוצה מיניות קבועה ולא סטוץ, וכי כיף לי איתה בסהכ והיא אחלה.
אני לא בן אדם שמתאהב ואמרתי לה את זה בתחילת ההכרות והיא אמרה שזה בסדר גמור מבחינתה
אנונימי
אה יזיזה שלך זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
לא, כי יזיזות זה רק מין ואין מחוייבות
לא, כי יזיזות זה רק מין ואין מחוייבות
אנונימי
אבל כאילו
מה אם בסוף לא יהיה לך קטע איתה -ואם אתה לא מאוהב בה כנראה זה יקרא- ותרצה להיפרד זה לא ישבור לה את הלב?
מה אם בסוף לא יהיה לך קטע איתה -ואם אתה לא מאוהב בה כנראה זה יקרא- ותרצה להיפרד זה לא ישבור לה את הלב?
זה פשוט יזיזות פלוס
אנונימי
לא חייב להיות מאוהב כדי להיות בזוגיות
להתאהב לוקח זמן וזה ממש לא חובה
כל עוד שניכם בסדר עם זה לא רואה בעייה
להתאהב לוקח זמן וזה ממש לא חובה
כל עוד שניכם בסדר עם זה לא רואה בעייה
טרלול פרוגרסיבי
אז זה לא זוגיות, היא לא חברה שלך.
היא יזיזה שלך
היא יזיזה שלך
זה פשוט מערכת יחסים פתוחה..
אנונימית
שואל השאלה:
מערכת יחסים פתוחה היא מערכת יחסים שבה אפשר להיות עם אנשים אחרים, אנחנו לא כאלה ואנחנו מחוייבים אחד לשניה.
ואנחנו גם לא יזיזים.
מערכת יחסים פתוחה היא מערכת יחסים שבה אפשר להיות עם אנשים אחרים, אנחנו לא כאלה ואנחנו מחוייבים אחד לשניה.
ואנחנו גם לא יזיזים.
אנונימי
בן כמה אתה?
אבל אתה לא אוהב אותה
שואל השאלה:
20
20
אנונימי
זה מוזר אבל מה אפשר לעשות
ברור שזה בסדר אבל זה לא זוגיות^
^ הנאה זה לא הכל בחיים
שואל השאלה:
למה זו לא מערכת יחסים?
מה מגדיר מערכת יחסים בעצם? להגיד "אני אוהב אותך" ולהעלות תמונות שלכם לסטורי?
למה זו לא מערכת יחסים?
מה מגדיר מערכת יחסים בעצם? להגיד "אני אוהב אותך" ולהעלות תמונות שלכם לסטורי?
אנונימי
זוגיות היא מערכת יחסים הדוקה בין שני פרטים המורכבת לרוב מיחסים חמים של אהבה, קרבה, שותפות, דאגה ונאמנות.
מערכת יחסים אמורה להיות בנויה מאהבה אחד לשנייה אתה יכול להגדיר את זה כיזיזות או סטוץ... כי אין רגש אחד לשני ורק מיניות
אנונימי
אין לי מילים על הדור הזה כבר
אז למה אתם ביחד
שואל השאלה:
אני נאמן לה, אנחנו שותפים ודואגים (לא בצורה אובססיבית כמו זוגות אחרים אבל יש דאגה), יש לנו חיבור מיני ובסהכ כיף לנו ביחד.
איך זה לא זוגיות?
אני נאמן לה, אנחנו שותפים ודואגים (לא בצורה אובססיבית כמו זוגות אחרים אבל יש דאגה), יש לנו חיבור מיני ובסהכ כיף לנו ביחד.
איך זה לא זוגיות?
אנונימי
למה שיהיה בזה בעיה אם שניכים שמחים ומרוצים הכל מעולה
טופ 10 אנשים עם הכי הרבה הגיון בסטיפס
זה לא זוגיות כי אין אהבה בינכם זה יכול להיות חברות טובה לא זוגיות
אנונימי
אז למה אתה איתה אם אין אהבה ?
זה סתם חסר היגיון ומשמעות בבקשה תגידו לי שזה ספאם
זה סתם חסר היגיון ומשמעות בבקשה תגידו לי שזה ספאם
אנונימית
יכול להיות שאתה מאוהב בה בלי שאתה יודע בכלל איך זה מרגיש
אנונימי
לא רואה בעיה אם לא אכפת לה. תהנו
אתה אוהב אותה?
אתה דואג לה?
אתה נאמן לה?
אתה שמח שאתה לידי?
אתה רואה עתיד איתה?
אתה מרגיש פרפרים כשאתה רואה אותה?
אתה מחייך לידה?
אתה מרגיש צורך לחבק אותה?
אתה מתגעגע אליה?
אתה דואג לה?
אתה נאמן לה?
אתה שמח שאתה לידי?
אתה רואה עתיד איתה?
אתה מרגיש פרפרים כשאתה רואה אותה?
אתה מחייך לידה?
אתה מרגיש צורך לחבק אותה?
אתה מתגעגע אליה?
שואל השאלה:
יש רצון משותף להיות ביחד ואינטרס של שנינו לקשר הזה, לפעמים זה יותר חזק מאהבה רומנטית של זוגות שיענו חולים אחד על השניה והוא בוגד בה אחרי חודש או שהיא זורקת אותו כי היא משתעממת ממנו כבר.
יש רצון משותף להיות ביחד ואינטרס של שנינו לקשר הזה, לפעמים זה יותר חזק מאהבה רומנטית של זוגות שיענו חולים אחד על השניה והוא בוגד בה אחרי חודש או שהיא זורקת אותו כי היא משתעממת ממנו כבר.
אנונימי
הלו התאהבות זה דבר ענק
ולאהוב זה משהו אחר לגמרי
ולאהוב זה משהו אחר לגמרי
שואל השאלה:
דואג במידה מסוימת
נאמן כן
עתיד של משפחה וילדים לא
פרפרים לא
מחייך כי אני בן אדם חייכן
מרגיש צורך באינטימיות איתה כן
מתגעגע לעתים רחוקות
דואג במידה מסוימת
נאמן כן
עתיד של משפחה וילדים לא
פרפרים לא
מחייך כי אני בן אדם חייכן
מרגיש צורך באינטימיות איתה כן
מתגעגע לעתים רחוקות
אנונימי
אהבה זו לא בגידה, מי שאוהב, לא בוגד.
אני לא מסכימה עם כולם פה כי אתה יכול לאהוב אותה אבל לא להיות מאוהב בה וזה סבבה לגמרי
למה נכנסת לזוגיות איתה? נהנת פשוט ממה שהמערכת יחסים נותנת לך?
אז זה לא זוגיות זה סטוץ מתמשך או במילים אחרות יזיזות
אנונימי
שואל השאלה:
כן, כי חיצונית היא מושכת אותי מאוד, היא לא דביקה, לא אובססיבית ליחס ויש לי רוגע נפשי שאני לא צריך לפנק אותה כל הזמן או לדאוג לה בלי הפסקה כמו שרוב הבנות רוצות.
זה נוח לי מכל הבחינות
כן, כי חיצונית היא מושכת אותי מאוד, היא לא דביקה, לא אובססיבית ליחס ויש לי רוגע נפשי שאני לא צריך לפנק אותה כל הזמן או לדאוג לה בלי הפסקה כמו שרוב הבנות רוצות.
זה נוח לי מכל הבחינות
אנונימי
שואל השאלה:
אין לכם מושג מה זה יזיזות אה
אין לכם מושג מה זה יזיזות אה
אנונימי
זה בסדר כל עוד שניכם בסדר עם זה וטוב לכם. בהצלחה
אחי זה לא זוגיות ואם אתה חושב שככה זוגיות אמורה להיראות אז אתה בבעיה
אנונימי
אז מה ההבדל בין זה לבין יזיזה? אין לך בכלל אהבה אליה? זה נראה כמו מערכת יחסים מזויפת
וואי קצת עצוב לדעתי..
אתה לא יכול לא לאהוב מישהי ולקרוא לה בת זוג
שואל השאלה:
יזיזות מבוססת רק על מין ואיו מחוייבות. אלה שני הדברים העיקרים שמגדירים יזיזות.
אצלנו יש מעבר למין, אמנם לא אהבה גדולה אבל כן שותפות ודאגה מסוימות, ובנוסף אנחנו מחויבים. זה מבטל לחלוטין את כל ה "זה יזיזות" שאתם כותבים פה בלי להבין באמת את המהות של זה
יזיזות מבוססת רק על מין ואיו מחוייבות. אלה שני הדברים העיקרים שמגדירים יזיזות.
אצלנו יש מעבר למין, אמנם לא אהבה גדולה אבל כן שותפות ודאגה מסוימות, ובנוסף אנחנו מחויבים. זה מבטל לחלוטין את כל ה "זה יזיזות" שאתם כותבים פה בלי להבין באמת את המהות של זה
אנונימי
כמובן שזו לא בעיה.
כל עוד טוב לכם ביחד, אז אין בכלל בעיה.
כל עוד טוב לכם ביחד, אז אין בכלל בעיה.
גם אם זה לא יזיזות זה גם לא זוגיות
אנונימי
מבחינתי זו מערכת יחסים אבל לא רגילה, כי אין אהבה.
זו מערכת יחסים, אבל יוצא דופן ולא מוצלחת בעיניי.
זו מערכת יחסים, אבל יוצא דופן ולא מוצלחת בעיניי.
שום בעיה לדעתי. תהנו
שואל השאלה:
מוצלחת זה בעניין המתבונן. אנחנו כבר שנתיים ביחד והכי כיף לנו בעולם.
אם זה פחות מוצלח מזוג שמציג את עצמו כמאוהב אבל נפרד אחרי כמה חודשים או שהם כל יום רבים והוא/היא מתייחס לפרטנר כמו זבל, אז מעדיף להיות פחות מוצלח אבל בזוגיות עם כבוד ויציבות
מוצלחת זה בעניין המתבונן. אנחנו כבר שנתיים ביחד והכי כיף לנו בעולם.
אם זה פחות מוצלח מזוג שמציג את עצמו כמאוהב אבל נפרד אחרי כמה חודשים או שהם כל יום רבים והוא/היא מתייחס לפרטנר כמו זבל, אז מעדיף להיות פחות מוצלח אבל בזוגיות עם כבוד ויציבות
אנונימי
הוא אמר שהוא לא אדם שמתאהב, יש אנשים כאלה, זה נקרא א-רומנטי, אדם שלא מתאהב, וזה לא אומר שהוא לא רוצה זוגיות, פשוט לא מרגיש את מה שאנחנו מרגישים וזה בסדר.
אז כן, כל עוד אתם בסדר עם זה וחא סתם משחקים משחקי כוחות, זה בסדר גמור
אז כן, כל עוד אתם בסדר עם זה וחא סתם משחקים משחקי כוחות, זה בסדר גמור
זה לא זוגיות וגם לא יזיזות.
אנונימי
יש בעיה
אהבה צריכה להיות הדדית
אהבה צריכה להיות הדדית
בגלל זה כתבתי שבעיניי זה לא זוגיות מספיק אמיתית ומוצלחת כי אין את האהבה.
אתה לא רואה איתה עתיד?
אה אולי את צודקת^^^^^^
שואל השאלה:
אולי לא ציינתי אבל היא גם כזאת אחת שלא מרגישה אהבה רומנטית.
בגלל זה אני רואה שכיף לה גם איתי, היא תמיד יצאה עם גברים שנתנו לה אהבה ויחס בלתי פוסק וזה לא עשה לה טוב, ובזוגיות שלנו שנינו מצאנו את השלווה בחופש ובחוסר רומנטיות הזאת.
אני באמת חושב שטוב לנו הרבה יותר מאשר רוב הזוגות הכביכול מאוהבים בעולם
אולי לא ציינתי אבל היא גם כזאת אחת שלא מרגישה אהבה רומנטית.
בגלל זה אני רואה שכיף לה גם איתי, היא תמיד יצאה עם גברים שנתנו לה אהבה ויחס בלתי פוסק וזה לא עשה לה טוב, ובזוגיות שלנו שנינו מצאנו את השלווה בחופש ובחוסר רומנטיות הזאת.
אני באמת חושב שטוב לנו הרבה יותר מאשר רוב הזוגות הכביכול מאוהבים בעולם
אנונימי
עדיף לך להיות עם מישהו שאתה אוהב ובחזרה לדוגמא ותחתנו אתה לא רוצה להתחתן עם מישהי שאתה לא מאוהב בה נכון?
אני חושבת שאם טוב לכם ומתאים לגם אין סיבה שלא.
ולכל האחרים, יש גם אנשים א-מיניים, כלומר לא יכולים להרגיש רצון למין ולכן לא שוכבים עם בני הזוג שלהם, גם זו מערכת יחסים לא אפשרית?
יש פתרונות להכל, זה שהם לא מאוהבים לא אומר שהם לא יכולים להיות ביחד
ולכל האחרים, יש גם אנשים א-מיניים, כלומר לא יכולים להרגיש רצון למין ולכן לא שוכבים עם בני הזוג שלהם, גם זו מערכת יחסים לא אפשרית?
יש פתרונות להכל, זה שהם לא מאוהבים לא אומר שהם לא יכולים להיות ביחד
מה
שואל השאלה:
קוקה קולה, מעריך את ההבנה הבריאה שלך בניגוד לרוב פה
קוקה קולה, מעריך את ההבנה הבריאה שלך בניגוד לרוב פה
אנונימי
אז למה אתם ביחד מה
תראה זה לא בסדר כן , אבל לא לא מפריע פאק איט
מה
אני מסכימה עם 'mm..'
אני חושבת שכל עוד שניכם יודעים לאן נכנסתם - זה בסדר. העיקר ששני הצדדים בטוחים במקום שלהם
אני חושבת שכל עוד שניכם יודעים לאן נכנסתם - זה בסדר. העיקר ששני הצדדים בטוחים במקום שלהם
דחוף להיפרד, סליחה אבל מה הפואנטה בזוגיות אם אתה לא אוהב אותה
יש בזה בעיה באופן אידיאלי אבל תעשה מה שטוב לך
אם אתם לא זוג, ברור
...
מה השאלה כאן בכלל
...
מה השאלה כאן בכלל
^הם זוג
בסדר זה לא זוגיות זה יזיזים פלוס ללא הטבות
למה שתצא עם מישהי אם אתה לא מאוהב בה
אז ליטרלי אין שום טעם בזוגיות שלכם עם אין אהבה בניכם
אז זה דפוק לגמרי
אממ
מה?
מה?
סוף סוף שאלה אחת בלי מינוס לאף אחד
בסוף של דבר אחד ממכם התאהב ואז אם תפרדו זה יהיה כאב גדול לצד שהתאהב חבל
שואל השאלה:
חמודים
תקראן את התשובות שלי לאורך כל השאלה לפני שאתם קופצים
חמודים
תקראן את התשובות שלי לאורך כל השאלה לפני שאתם קופצים
אנונימי
אם היא גם א-רומנטית אז הגיוני שתפתחו מערכת יחסים כזאת.
קוקה קולה את צודקת
קוקה קולה את צודקת
וואלה קראתי כאן הכל ואני חושבת שכל עוד זה באמת בסדר משני הצדדים וזה עובד אז למה לא בעצם
אתה לא חייב להיות מאוהב בה כדי להיות איתה בזוגיות. לפעמים זה סתם כיף שיש מישהי שהיא שותפה לחיים שלך. אתה גם לא חייב להרגיש מאוהב בה בכל הגוף אתה יכול גם סתם לאהוב אותה כמו שאתה אוהב את חברים שלך
אם היא ארומנטית אז זה מסביר את זה. כל עוד שניכם על אותו הקו אז אין בעיה.
זה קצת כמו להגיד שאתה בחברות עם אדם שאתה לא מרגיש אליו ממש רגש חיבה. כן, זה עדיין נקרא חברות. אבל זה פשוט חסר פואנטה ומשמעות. אין סיבה שתעשה דבר כזה, זה סתם לגרום סבל לעצמך ולצד השני. מה הסיבה לזוגיות הזו? זו זוגיות אינטרסנטית ומזויפת. ובעיניי זה חבל כי אתם יכולים למצוא זוגיות אמיתית שמבוססת על אהבה וכימיה וכל השיט הזה של זוגות
אנונימית
אם לך אין בעיה עם זה ולה אין בעיה עם זה, למה שלנו תהיה בעיה עם זה? תעשו מה שבא לכם
אנונימית
לפי הדברים שכתבת אני חושבת שזה בסדר גמור ואפילו מצוין. יש מלא סוגים של מערכות יחסים!
אתך כאילו סתם מנצלים אחד את השניה?
אנונימית
לדעתי זה קשר עצוב, כי כשאין אהבה בזוגיות זה לא שווה כלום, אבל זו דעתי, כי לי האהבה חשובה ואם היה לי קשר כזה הייתי עצובה ובוכה כל לילה
אנונימית
שואל השאלה:
הדבר הכי רחוק מניצול, יש פה כבוד הדדי והבנה של מה שנינו רוצים בחיים.
על מה ניצול בדיוק בחייאת
הדבר הכי רחוק מניצול, יש פה כבוד הדדי והבנה של מה שנינו רוצים בחיים.
על מה ניצול בדיוק בחייאת
אנונימי
נשמע מדהים
אני חושב שזו מערכת יחסים שלכם ורק שלכם ולא אמור להיות לך אכפת מה אנשים מהאינטרנט או אנשים בכללי חושבים עלל זה כי בסופו של דבר הם לא בזוגיות איתך
כל עוד אתם בסדר עם זה וזה לא פגוע באף אחד אני לא חושב שאמור להיות משהו רע
כל עוד אתם בסדר עם זה וזה לא פגוע באף אחד אני לא חושב שאמור להיות משהו רע
היא אומרת לך שזה בסדר אבל בעצם היא בוכה את חייה על זה...
תאמין לי גם לי היה דבר כזה
תאמין לי גם לי היה דבר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא, היא גם כמוני
היא לא, היא גם כמוני
אנונימי
אתה א רומנטי?
אנונימית
ביזבוז זמן לדעתי לך חפש חיים
באותו הנושא: