5 תשובות
זארה
כל מה שאני מוצאת יד שניה וחמוד
נייק חדמש
כל מותג אפשרי חח
נייק אני אוהבת אבל רק בנעליים פחות בבגדים וכאלה.
בגדים אני קונה באורבניקה.
בגדים אני קונה באורבניקה.
באותו הנושא: