9 תשובות
אנשים ללא ביטחון עצמי
היא סתם חסרת ביטחון עצמי. מה מביך בזה בדיוק?!
זה מעצבןן תנו לאנשים לחיות אנשין כאלה שונאים כיף
אני חןשבת שהכל מביך אבל רק מה שאני עושה אני בחיים לא אגיד את זה לאנשים אחרים רק על עצמי
אנונימית
מביכים
לא אוהבת אנשים כאלה, תוהה לעצמי איך הם חיים את החיים
בטח חושבים ככ הרבה ברמה מבחילה
סתם מציקה
אין להם ביטחון עצמי.
סתם מנסים להסתיר את העובדה שהם מביכים בעצמם
הם הסוג הכי גרוע של משעממים בעולם ומאחלת לעצמי לא להכיר ולא להיות ליד אנשים כאלה בחיים.
אנונימית