8 תשובות
יהיה מאתגר אבל יהיה טוב
אני חושב שיהיה לך מהנה מאוד,מגמות באמת כיפיות.
בהצלחה.
אני חושבת שתקחי משהו שקשור אחד לשני
מחשבים וכימיה לא קשור
אם כבר ביולוגיה וכימיה או פיזיקה ומחשבים, אבל זה לגמרי מה שמעניין אותך
כל אחד והיכןלת שלו, זה קשה אבל אם שה מעניין אותל זה שווה
חברות שלי לומדות את המקצוע ולפי שמועות זה נחמד ועושים ניסויים אבל קחי בחשבון שזה מקצוע מאוד קשה
והדוחות שצריך להגיש והמעבדות מציקות ולוקחות זמן
^^ לעולם לא פיזיקה מחשבים
זה טוב מה שבחרת
^ זה קשה מאוד נכון אבל עדיף לבחור מה שקשור אחד לשני
בכל זאת בחירה שלה
אז גברת תיהיה דר' פלפלת המחשבת כימקלים ממוחשבים בתכנות על דרום איילון כביש 66 xd
לא חושבת ככה ^^ עדיף לדעתי מגמה אחת למקצוע ומגמה אחת לנפש
באותו הנושא: