19 תשובות
בגלל זה אם את מרגישה ככה כנראה הוא לא האדם הנכון, ברגע שאוהבים מישהו יש את הצורך הזה לשתף אותו ולספר לו בלי לחשוב מה הוא יחשוב
הייתי בקשר כמו שלך בדיוק ואהבתי אותו אבל הרגשתי כמוך וזה לא התאים פשוט מהסיבות האלו
אם את סומכת עליו תשתפי אותו בחשש הזה
שלחי לו הודעה
שואל השאלה:
מה לשלוח
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו אני דפוקה הוא סתם נחמד שהוא עונה
אנונימית
אם יש לכם שיחות ארוכות אין סיבה שהוא יחשוב שאת מעיקה, כי הוא גם חלק פעיל בשיחה
אולי יש לו קושי

תדברי איתו על זה

תיהיי פתוחה איתו והוא יהיה פתוח איתך
שואל השאלה:
אז למה הוא לא מתחיל גם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מאוהבת בו באמת פשוט מרגיש לי שהןא כמוני
אנונימית
איך השיחות מתחילות אצלכם?
אם הוא לא מתחיל גם תבחני אותו,אל תשלחי ואם הוא לא שולח אז כבר אין מה לעשות לגבי זה
לא מכיר אותו, לא יכול לענות לך על זה

אבל אם הוא כמוך, לא חושב שכדאי לך לפספס אותו
שואל השאלה:
אני שולחת לו משהו שקרה לי או שהוכ שולח משהו שקרה לו
אנונימית
נו אז גם הוא מתחיל שיחות
שואל השאלה:
אבל בפעמים האחרונות זאת הייתי אני
אנונימית
את מתעסקת בטפל

אל תפספסי
נו בסדר, לכל אחד יש תקופות יותר קשות בחיים שלו