5 תשובות
ואו החדר שלך מטורף.
טיפה חסר לי דברים על הקיר שממול למיטה.. אולי להוסיף עלים סינטטים או פוסטרים
הוא מהמםם, אבל הייתי מפנה קצת את העומס שיש בשולחן,את הנעליים בצד.. אם יש לך מקום במגירות תכניסי כמה שאפשר לשם, שבחוץ יהיה נקי, ואם אין לך מקום תקני עוד שיטה חמודה לאזור של הנעליים. זה כל כךך מוסיף לאסטטיקה של החדר בעיניי
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית
החדר שלך כבר מהמם!!
אולי שטיח קטן ליד המיטה להרים הכל מהרצפה ושלא חהיה הרבה דברים על השולחן
גם לשים על השולחן מראת איפור כזאת יהיה יפה לדעתי