9 תשובות
שואל השאלה:
לא קר מידי פיקניק?
אנונימית
שואל השאלה:
בחוץ וזה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עכשיו
במוצש
אנונימית
שואל השאלה:
קר ממש במוצש לא?
אנונימית
הליכה בים הכי טוב במיוחד כשקר
שואל השאלה:
למה? קפוא בים לא?
אנונימית
זה כיף רצח כשקר, רומנטי ברמות ויש המון גלים בגלל הרוח וזה יפה בטירוף להסתכל
שואל השאלה:
אם נגיד אני והוא נלך לפארק ולא לים זה סבבה? אני אחת שממש סובלת מקור חחח
אנונימית