9 תשובות
מסעדה
שואל השאלה:
לא קר מידי פיקניק?
לא קר מידי פיקניק?
אנונימית
שואל השאלה:
בחוץ וזה?
בחוץ וזה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עכשיו
במוצש
לא עכשיו
במוצש
אנונימית
שואל השאלה:
קר ממש במוצש לא?
קר ממש במוצש לא?
אנונימית
הליכה בים הכי טוב במיוחד כשקר
שואל השאלה:
למה? קפוא בים לא?
למה? קפוא בים לא?
אנונימית
זה כיף רצח כשקר, רומנטי ברמות ויש המון גלים בגלל הרוח וזה יפה בטירוף להסתכל
שואל השאלה:
אם נגיד אני והוא נלך לפארק ולא לים זה סבבה? אני אחת שממש סובלת מקור חחח
אם נגיד אני והוא נלך לפארק ולא לים זה סבבה? אני אחת שממש סובלת מקור חחח
אנונימית
באותו הנושא: