6 תשובות
קורה לא נורא זה היה בטעות
גם לי זה קרה למה אנשים לא נועלים את הדלת
בסדר קורה לכל בנאדם ממשיכים הלאה מתעלמים ממה שקרה : )
אנונימי
קרה, פעם הבאה תנעלו את הדלת
הכל טוב שוכחים
תאמת פעם אחותי פתחה לי אבל היתנהגנו כאילו כלום לא קרה והכל טוב