9 תשובות
הגיוני ובהצלחה מתוקה
כן זה ממשהגיוני
ובהצלחה לךך
ובהצלחה לךך
ממש הגיוני ולגיטימי תני לחרדה להיות ומצד שני לא לנהל אותך
הגיוני לגמרי
בהצלחה!
בהצלחה!
ברור שזה הגיוני
תיפתחי אחותי הגדולה זה לא קשה תאמיני לי
חיים פעם אחת תחווי לאב יוו
תיפתחי אחותי הגדולה זה לא קשה תאמיני לי
חיים פעם אחת תחווי לאב יוו
הגיוני לגמרי זה משהו חדש שאת עושה לגיטימי שזה יהיה קצת מלחיץ בהצלחהה
קחי את הזמן שלך ותעשי דברים שנוחים לך, אין לחץ
מבינה אותך ממשש
גם אני יצאתי החודש פעם ראשונה עם זכר וזה היה מלחיץ ממש בהתחלה אבל אם זה הבן אדם הנכון הלחץ יתפוגג בשנייה ותרגישי איתו הכי בנוח בעולם
תנסי לא לחשוב על זה יותר מידי ופשוט לזרום עם הסיטואציה אני בטוחה שתהני❤בהצלחה אהובה
גם אני יצאתי החודש פעם ראשונה עם זכר וזה היה מלחיץ ממש בהתחלה אבל אם זה הבן אדם הנכון הלחץ יתפוגג בשנייה ותרגישי איתו הכי בנוח בעולם
תנסי לא לחשוב על זה יותר מידי ופשוט לזרום עם הסיטואציה אני בטוחה שתהני❤בהצלחה אהובה
אנונימית
הגיוני רצח ובהצלחה!!!
באותו הנושא: