7 תשובות
של מאק ושל שיין ממש טובים הם חדים ודקים וממש קל לסרטט איתם
אני אוהבת את של סאקארה
של סאקרה ממש עבה ולא נוח לדעתי^
ביוטיקר
שואל השאלה:
אפשר קישור אליו??
אנונימית
אני גם משתמשת בטוש של שיין וממש אוהבת