7 תשובות
אני גם משתמשת בטוש של שיין וממש אוהבת
שואל השאלה:
אפשר קישור אליו??
אנונימית
ביוטיקר
של סאקרה ממש עבה ולא נוח לדעתי^
אני אוהבת את של סאקארה
של מאק ושל שיין ממש טובים הם חדים ודקים וממש קל לסרטט איתם