4 תשובות
כי לאנשים רע, האוכלוסייה פשוט מדרדרת הופכת להיות גרועה יותר ואנשים לא מצליחים לסבול את המצב בה וקשה להם איתה
אנשים מתחילים לפתח שנאה לעצמם ולעולם ופשוט קשה להם וזה סוג של הפתרון הכי קל והכי מהיר
זה טרנד