4 תשובות
זה הגיוני זה לא תחושה הכי נעימה אבל זה הגיוני פשוט תשתדלי לטפח את עצמך קצת יותר ולעשות דברים שיעלו לך את המצב רוח... בהצלחה:)
אני לא מרגישה ככה במחזור
נגיד עכשיו אני במחזור ואני מרגישה נקייה ולא מלוכלכת
נגיד עכשיו אני במחזור ואני מרגישה נקייה ולא מלוכלכת
ברור שרובנו נרגיש כך- מתרחש אצלנו סוג של מוות בתוך הגוף.
אם היה מגיע זרע הדם שיוצא היה שייך לתינוקי חיי.
אני אישית אפילו מתאבלת עליו קצת.. כאילו יש לי מין כזה "סליחה" שלא נתתי לך צאנס להפוך לחיי.. אבל אני ריאלית ומבינה שאי אפשר להחיות כל ביצית, לטוב ולרע.
אם היה מגיע זרע הדם שיוצא היה שייך לתינוקי חיי.
אני אישית אפילו מתאבלת עליו קצת.. כאילו יש לי מין כזה "סליחה" שלא נתתי לך צאנס להפוך לחיי.. אבל אני ריאלית ומבינה שאי אפשר להחיות כל ביצית, לטוב ולרע.
באותו הנושא: