9 תשובות
יפה ממש
אם הייתי במקומה והייתי אוהדת של מכבי חיפה אז אני הייתי ממש אוהבת.
שואל השאלה:
אני בת זה לחבר שלי חחח אבל תודהה
אני בת זה לחבר שלי חחח אבל תודהה
אנונימית
זה מושלם
מושלם
הוא רוסי?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
אה עדיף ביתר
שואל השאלה:
לגמרי! אני אוהדת ביתר חח חח
לגמרי! אני אוהדת ביתר חח חח
אנונימית
באותו הנושא: