9 תשובות
כן. זה רעיל להם. וטרינר.
כן שוקולד ממש לא בריא לכלבים כדאי שתקחי אותה לוטרינר
כן, ווטרינר דחוף
זה כן מסוכן כדאי להתייעץ עם ווטרינר ליתר ביטחון
שואל השאלה:
פאק
פאק
לא צריך לדאוג מדי כי זה כן כמות קטנה אבל עדיין להתייעץ עם ווטרינר זה חשוב
קודם כל תרגעי הכל בסדר אל תלחצי דבר שני קחי אותה לווטרינר עכשיו לא בבוקר
הכלב שלי אכל בטעות כדור שוקולד כזה (לא שמכינים עם הביסקוויט)
ולא קרה לא כלום
בכללי הו א אוכל מלא שטויות וצים וזה יוצא לו בקקי חח
אבל תלכי לבדוק את זה אצל וטרניר אל תסכני אותה
ולא קרה לא כלום
בכללי הו א אוכל מלא שטויות וצים וזה יוצא לו בקקי חח
אבל תלכי לבדוק את זה אצל וטרניר אל תסכני אותה
אנונימית
לכי לוטרינר, זה יכול להיות כלום אבל לא שווה את הסיכון
באותו הנושא: