8 תשובות
godzilla
mocking bird
גודזילה או ונום
אני לא שומע הרבה שירים שלו אבל לדעתי הכי טוב שלו זה the way i am והשיתוף פעולה הכי טוב שלו לדעתי זה עם ריהאנה בשיר love the way you lie
קים
d12
beautiful
חולה על השיר הזה
השיר הכי טוב לדעתי זה קים אבל גם גריזלדה ממש טוב
אני אתן לך טופ 10 שלי
the lone slim shady
without me
godzilla
superman
stan
the way i am
my mom
sing for the moment
lose yourself
venom