התחברות
הרשמה
זה הגיוני לרשום באנגלית הרגת אותי מצחוק?
אם כן איך?
8 בפברואר 2023, 20:29
אנגלית
תרגום לאנגלית
משפט
צחוק
4 תשובות
כן: lol
lamo
H
HelpfulBoy
im dead וחיוכון
U
Unrelieved Soul
cracks me up = הורג אותי מצחוק
נישנוש
i died laughing omg
מ
מרסלין מלכת הערפדים
באותו הנושא:
הגיוני שהמורה רוצה להוריד אותי ל4 בגלל שקיבלתי 78?זה אפילו לא נכשל באנגלית
הגיוני שאחותי הרגה מישהו? היא בת 12!!
הרגתי זבוב והיה לו דם. זה הגיוני?
זה הגיוני לרשום why you sad לבת אם לא תתקנו אותי בבקשה
זה הגיוני לרשום ככה באנגלית ?
זה הגיוני לרשום באנגלית:
אם הממוצע שלי 40 באנגלית הגיוני שמורה תרצה להעביר אותי להקבצה ג לב'?
הגיוני שהרגתי זבוב וישלי ממש רגשות אשמה?
זה הגיוני לרשום לחבר הכי טוב שלי שאני אוהבת אותו (בתור חבר הכי טוב כמובן)?
איך הגיוני לרשום בעתיד אני אראה אותו או יראה אותו?
זה הגיוני לרשום באנגלית