7 תשובות
תלוי בבן אדם..
אבך בשביל לכבד את האקס לפי דעתי שלושה חודשים +
אבל זאת דעתי.
כשכבר אין רגש או מחשבה
שכבר המוח והלב ביחד הבינו שזהו ולא רק המוח או רק הלב
מבטיחה שזה הכי תלוי באיך שאת מרגישה. אצלי עבר חודש מאז שנפרדנו ואני לא יכולה לחשוב אפילו על להיכנס למערכת יחסים עם מישהו בזמן הרוב
שואל השאלה:
קשה לשכוח שנה וחצי מהחיים ,אבל אני מפחדת להראות זונה אם אתחיל לחפש אנשים חדשים בחודשים הקרובים.
או אפילו סתם לדבר
מה פתאום שנה וחצי זה המוןן זמן מגיע לך להשתחרר מהמקום הקבוע שהיית בו ולהכיר אנשים חדשים ולהיפתח לאפשרויות חדשות. מי שיחשוב שאת זונה לא היה בחיים במערכת יחסים ארוכה ולא יבין אותך!
שואל השאלה:
תודה 3>