8 תשובות
יש שביתה בשני פרסמו^^^
שואל השאלה:
אבל מאיפה את/ה יודע/ת שזה גם לתיכונים?
היה כתוב ושלחו את זה בקבוצה של התיכון
זה לא שביתה של מורים או מורות זה לא קשור לבית ספר
זה שביתה של התלמידים
אין שביתה בשני מה
עוד שביתה?
אנונימית