4 תשובות
כן, הם לגמרי בסדר
יפה
טעון שיפור אבל יפה יש לך לאן לעלות
לא אמרתי שהם לא טובים..
טעון שיפור אבל יפה יש לך לאן לעלות
לא אמרתי שהם לא טובים..
כן, הם בסדר גמור!
איזו יחידה או הקבצה את?
באותו הנושא: