4 תשובות
החלקה
אנונימית
להניח את השיער כלפי מעלה..(בדיוק כמו שאוספים לקוקו גבוהה..)ולא להישען עליו..
או פשוט החלקה חד וחזק כמו שציינו..
או פשוט החלקה חד וחזק כמו שציינו..
שואל השאלה:
אני אחרי החלקה!!!!
אני אחרי החלקה!!!!
אנונימית
תתחדשי..,רק שאני לא בעד..זה גורם לנשירה.. :)
באותו הנושא: