3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
זה תלוי בך
אני מניחה שכמה חודשים , אבל זה תלוי בכמה אהבת וכמה הקשר התמשך
וזה לא שלבים של עצב הולך ונשאר להתגבר
העצב יכול להפתיע אותך גם אחרי המון זמן
אבל בסופו של דבר יהיה בסדר ואת תלמדי לחיות מחדש בלי אותו האדם ההוא וכן יהיו פעמים שתתגעגעי קצת אבל זה אנושי וזה כבר לא יכאב ככ
יכול להיות גם שלא תתגעגעי יותר בכלל אבל גם אם כן זה לא אומר שלא התגברת
רוב האנשים חוטפים פתאום התקפי געגוע לאנשים מהעבר וזה בסדר
אני מניחה שכמה חודשים , אבל זה תלוי בכמה אהבת וכמה הקשר התמשך
וזה לא שלבים של עצב הולך ונשאר להתגבר
העצב יכול להפתיע אותך גם אחרי המון זמן
אבל בסופו של דבר יהיה בסדר ואת תלמדי לחיות מחדש בלי אותו האדם ההוא וכן יהיו פעמים שתתגעגעי קצת אבל זה אנושי וזה כבר לא יכאב ככ
יכול להיות גם שלא תתגעגעי יותר בכלל אבל גם אם כן זה לא אומר שלא התגברת
רוב האנשים חוטפים פתאום התקפי געגוע לאנשים מהעבר וזה בסדר
שואל השאלה:
כמה ימים זה נורמלי?
כמה ימים זה נורמלי?
אנונימית
באותו הנושא: