6 תשובות
שואל השאלה:
היום היה לי מבחן הכי קל שהיה לי בחיים
אבל איזה שעמום זה ישבתי חצי שעה בלי לעשות כלום
אנונימית
חד משמעית לעבור אבחון. ככל שזה בגיל יותר צעיר, ככה יותר קל לשלוט בזה ולטפל בזה.
לי ההתאמות והתרופות באמת עוזרים, תלכי לאבחון.
לדעתי עדיף ללכת לאבחון להקלות במבחנים וכאלה
שואל השאלה:
מה הכוונה תלוי בגיל?
אנונימית
בעיקר תלוי בגיל אבל בכללי עדיף, לי יש בעית קשב וזה לא נורא בכלל