6 תשובות
שואל השאלה:
dandy_dan97 איך עושים את זה?
dandy_dan97 איך עושים את זה?
אנונימית
לך למיטה בgta ותישן
זה ייתן לך אופציות לשמירה ותנסה לראות איך אתה עושה מחדש
זה ייתן לך אופציות לשמירה ותנסה לראות איך אתה עושה מחדש
לשחק איתך^^
שואל השאלה:
ליורו8877 אתה שואל בכללי או אם באלי לשחק איתך?
ליורו8877 אתה שואל בכללי או אם באלי לשחק איתך?
אנונימית
תפתח שמירה חדשה פשוט
לא אבל באלך באונליין לשחק?
באותו הנושא: