10 תשובות
חמצן
לא בטוח אבל נשימה תאית זה נשימה מהדם לתאים
שואל השאלה:
איך חמצן?
שואל השאלה:
בנשימה תאית הגלוקוז הופך לאנרגיה על ידי חמצן
חמצן פלוס גלוקוז הם החומרים לנשימה התאית ---> ויוצא אנרגיה זמינה לגוף, פד"ח שנפלט מהגוף וחום
שואל השאלה:
אז מה התשובה?
חמצן...
שואל השאלה:
את יכןלה להסביר שוב למה?
כי חמצן משמש ליצירת הנשימה התאית, כל השאר זה התוצרים.
נגיד יתנו לך תפוח אדמה, צ'יפס, פירה ומפרום
תפוח אדמה זה חומר הגלם, כל השאר זה מה שנוצר מתפוח אדמה. ככה רק שהתפוח האדמה הוא חמצן. מבינה?
שואל השאלה:
תודה רבה