2 תשובות
כי אין שם הרבה מלחמות כמו ישראל
יש לכמה אנשים שם בונקרים בגלל האיום הגרעיני שהיה פעם
אבל מקלטים אין כי הם לא תחת איום תמידי כמונו
אבל מקלטים אין כי הם לא תחת איום תמידי כמונו
באותו הנושא: