2 תשובות
כנל אני היית ככה, אבל אז הבנתי שזה לא משנה איך אני נראת אלא משנה האופי שלי, ועדיף להיות מישהי מכוערת ומגעילה אבל שיש לה לב טוב מאשר מישהי יפה ןמהממת עם לב חרא. אבל אין דבר כזה לא יפה, ואני חושבת שכל אחד יפה בדרך שלו וגם את את מהממת ותעןפי על עצמך!!!!
אנונימית
דבר ראישות תיזכרי את הכי יפה שיש ! וטיפים לאהוב את עצמך תפנימי שאת מושלמת כמו שאת גם עים את נמוכה יותר זה לא אמור ליהיות בעיה. ולהשוות בינך לבין אחרות לא יעזור לא לך ולא להם מקווה שעזרתי
באותו הנושא: