7 תשובות
חח לא
לא.. כאילו כן מערכת יחסים מוקדמת די תדפוק אותך לכל החיים עדיף שזה יישאר קראש
אם מבחינתם זה רציני אז זה רציני. זה שהם צעירים לא מחייב עכשיו שהם צריכים לעשות את כל מה שזוג של בני 20 עושים כדי להיחשב "רציניים".
הם סך הכל בני 13. אם זה רציני בעיניהם והם מחויבים אחד לשני אז לגיטימי לגמרי
הם סך הכל בני 13. אם זה רציני בעיניהם והם מחויבים אחד לשני אז לגיטימי לגמרי
כן
מוקדם מידי
לדעתי קצת מוקדם מידי
באותו הנושא: