7 תשובות
קצת מוזר אבל תעשי את זה
לא כל כך אבל תלוי איפה
אצלי הרבה בשכבה עושים את זה, שמים את התיק על השולחן באמצע שיעור, מניחים את הראש וחולקים שמיכות
מאוד מוזר
שואל השאלה:
לא אין לנו פופים
בסוף סתם נרדמתי בספריה
לא אין לנו פופים
בסוף סתם נרדמתי בספריה
אנונימית
שואל השאלה:
כן בחיים לא ראיתי מישהו ככה בית ספר שלי^
כן בחיים לא ראיתי מישהו ככה בית ספר שלי^
אנונימית
מי יושן על שולחן אין לכם פופים או משהו?
באותו הנושא: