7 תשובות
אהבתי מאוד
לא פחדתי
אבל יש קטעים שאולי יזעזעו אותך טיפטיפה
אני פשוט לא מכיר אותך
שואל השאלה:
כבר ראיתי את הסרט ולא היה קטעים כאלה לדעתי, אני חושבת שהסרט גרוע רצח ולא מפחיד בכלל בגלל זה רציתי לשאול בשביל דעות אחרות
אנונימי
וואי מזה התאכזבתי לא מפחיד בשיט חרא סרט
אנונימית
לא מפחיד וגם לא כלכך מעניין
לא מפחיד בכלל זה קומדיית אימה, אחלה סרט הייתי נותנת לו 7/10
לא מפחיד בכלל בתור חובבת אימה התאכזבתי ממש , סתם עשו עליו רעש הוא היה משעמם ולא מפחיד אפילו טיפה זה כזה סרט שמתאים להיות משודר בדיסני או משהו
לא מפחיד בכלל, חסר פואנטה לא שווה ללכת