8 תשובות
עזוב את זה לך לישון,לילה טוב
איתך. מזל שזה קרוב
לך תצחצח
אז בבוקר מי ישמע
עזוב אותך אחי זה לא שווה את זה
אל תתעצל ותצחצח אני מכירה את ההרגשה הזאת אבל אתה תתחרט על זה בשלב מסויים
שואל השאלה:
קמתי תודה
אנונימי
לך לישון... השיניים יחכו הכרית והשמיכה יותר נעימים וממש קר בחוץ