7 תשובות
זה כמו שאת עושה חור בנייר עם עיפרון לא יןדעת איך להסביר
נוצר חור בעור כמו פציעה קטנה מעיפרון, מחט או משהו. לא מוציאים חתיכה ממנו כמו מחורר דפים.
העור מתרחב/נקרע ונוצר חור
אין חתיכה שיוצאת
אין זה פשוט מתרחב
אין חתיכה שנופלת
כמו שאם את עושה חור קטנטן בנייר זה לא שנופלת ממנו חתיכה