4 תשובות
פנים מול פנים
תלכי מחר ותביאי לו מכתב התפטרות. ותתני לו את הימים שאת חייבת לו לפי החוק (תלוי כמה חודשחם את,עובדת שמה)
מחלה עם תשלום? אם כן את חייבת להם 11 ימים לפחות לפי החוק.
שואל השאלה:
עבדתי 8 חודשים אבל הייתי במחלה חודש מחר חוזרת לעבוד רק
אנונימית